Hledat

Nejčastější otázky

Za jak dlouho mi objednávku doručíte?

ČR: Doba dodání v rámci ČR je 1 – 2 pracovní dny od přijetí objednávky. Objednávky přijaté v pracovní den do 16:00, jsou zpravidla dodány následující pracovní den.
Při platbě převodem na účet se doba dodání počítá od přijetí platby na účet.

SK: Doba dodání na Slovensko je 2 – 3 pracovní dny od přijetí objednávky.
Platba probíhá u kurýra v eurech (platba převodem na účet není možná).

Jakou formou posíláte objednávky?

GLS – expresní balíková služba
Po vyexpedování objednávky Vám bude zboží doručeno přepravní společností následující pracovní den.
Zboží je doručováno v pracovní dny 9:00 – 18:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný. GLS však nabízí alespoň přibližný harmonogram doručování. Pokud se v den doručování budete nacházet na jiné adrese, než jste zvolila při objednávce, lze se s řidičem domluvit i na změně adresy doručení.

Česká pošta
Vámi objednané zboží Vám Česká pošta doručí až na adresu dodání. V případě, že Vás Česká pošta nezastihne, bude Vám zásilka ponechána na místní pobočce České pošty, kde si ji budete moci dodatečně vyzvednout. Platba probíhá v hotovosti v případě úhrady dobírkou nebo bezhotovostně v případě platby předem.

Uloženka
Zboží si můžete nechat zaslat na vybraná výdejní místa Uloženky (HeurekaPointu). Seznam najdete zde.
Cena za osobní odběr Uloženky činí celkem 61 Kč (odběr 45 Kč + 16 Kč dobírka)
Zboží lze platit na dobírku i bankovním převodem. Možná platba i kartou na pobočce!

Jaký je nejrychlejší způsob dodání?

Doporučujeme zvolit dopravce GLS na dobírku. Např. pokud si zboží v neděli večer objednáte, v pondělí ráno objednávku vyřídíme, předáme kurýrovi a další pracovní den, t.j. v úterý, Vám bude balíček doručován. :-)

Lze si zboží osobně vyzkoušet?

Vámi objednané zboží si můžete vyzkoušet osobně v našem showroomu v Brně. Veškeré zboží, které vidíte na eshopu, je skladem v showroomu.Před návštěvou showroomu doporučujeme zboží objednat, aby se Vámi vybrané kousky nevyprodaly. Platba probíhá v hotovosti nebo platební kartou.

Pozor, o státních svátcích máme zavřeno.

Adresa výdejny zboží:

POSHme.cz
Mobilie s.r.o.
Královopolská 3052/139
612 00 Brno

Otevírací doba
Po-Pá 11:00–19:00
SO 09:00 – 15:00

Nesedla mi velikost. Dá se zboží vyměnit/vrátit?

Ano. Zakoupené zboží můžete do 30 dnů od přijetí objednávky vyměnit za jinou velikost nebo jakékoli jiné zboží. Kontaktujte nás telefonem nebo emailem, pokud je zboží skladem, tak Vám jej rezervujeme. Jakmile nám balíček přijde, budeme Vás kontaktovat a provedeme výměnu.

Jakým způsobem mohu zboží vrátit?

Nenošené a nepoškozené kompletní zboží s neodstraněnou visačkou nám pošlete spolu s vyplněným formulářem (návratkou) do 30 dnů od převzetí zboží. Zásilku odešlete jako balík (obyčejný/dopo­ručený, je to jen na Vás), ne formou dobírky. Jakmile nám balíček přijde, budeme Vás kontaktovat a zaplacenou částku Vám vrátíme na Vámi zadaný bankovní účet do 14 dnů od potvrzení převzetí balíčku.

Na jakou adresu mám zboží poslat? Zboží nám zašlete na adresu:

POSHme.cz
Královopolská 3052/139
612 00 Brno

Budete mě informovat o odeslání objednávky?

O odeslání objednávky budete informována e-mailem. Při osobním odběru budete informována e-mailem i smskou.

Kolik stojí poštovné ČR?

Při objednávce nad 1500,– Kč dopravné zdarma.

Dopravné při platbě na dobírku 129,– Kč.

Dopravné při platbě předem 99,– Kč.

Kolik stojí poštovné SK?

Při objednávce nad 1500,– Kč dopravné zdarma.

Dopravné při platbě na dobírku 129,– Kč.

Je nutné se před odesláním objednávky registrovat?

Ne, registrace není povinná.

Dá se u Vás koupit dárkový poukaz?

Ano, lze ho zakoupit elektronicky na našich stránkách nebo také osobně v showroomu v Brně. Poukaz lze vystavit na libovolnou částku od 500 Kč.

Dají se u Vás sčítat slevy?

Velice nás to mrzí, ale slevy u nás nelze kombinovat a zároveň nelze slevu uplatnit na již zlevněné zboží.

Děkujeme Vám za pochopení :-)

Přihlášení

nebo rychlé přihlášení

Zapomenuté heslo? Pošleme Vám nové.

Zaregistrovat se